Kära dagbok

Hej hej bloggen ! Sitter här förkyld som jag (ja Casandra kan också bli sjuk ;//) och dricker te med min mamma..
missade skolan idag då såklart, känns inte bra alls, vill inte komma efter så måste plugga också nu när jag är sjuk ändå.
Ungefär så här lät det imorses;

Mamma: CASANDRA !! Kolla klockan! Du måste till skolan!! :O
Jag: Nej .. jag ska inte dit idag.. *låter halvdöd på rösten*
Mamma: Vad är det jag hör? Ska inte min lilla plugghäst till dotter till skolan idag? Vem har dött?
Jag: Ha-ha, jag har feber trorja..
Mamma: MEN TA FEBERN DÅ!?
Jag: Jaaja...
Mamma: Cassie, ta febern, NU!
Jag: Mmmh *fortsätter sova*
Mamma: Nej nu.. *stoppar in termometern under i armhålan på mig*

' 1 minut senare'

Mamma: STEEEEEEFAN! HAR VI ALVEDON HEMMA? Hannah du börjar sent idag! FIXA TE, SAKKE GÅ OCH KÖP APELSINER OCH CITRONER OCH *BLABLABLA* ,

hahahaha, så är det alltid hemma hos oss, är någon i familjen sjuk ska alla hjälpas åt med att få den frisk, enligt min mamma blir man inte friskare av att ligga och "ruttna" i sängen, hahaha!
Men jag är glad att jag har så många i min familj som bryr sig om mig .. det är jag jätte tacksam för :) !
Nu kom Sakke med typ 2 kassar apelsiner, citroner, halstabletter, tepåsar, en tub med idominsalva (jag blir alltid röd under näsan av att snyta mig så mycket när jag är förkyld haha), näsdukar, nässpray och en massa annat, tack brorsan det ska jag komma ihåg :) <3



Haha.. är vi inte söta :) ?
en familj ska ju faktiskt hålla ihop! ;*
men men, jag ska försöka att krya på mig, och ni får ha det bäst ni ,
Pussarhörrni!
// Cassie

Kommentarer
Postat av: Emilia

sv: Du, ja har foundation, mascara och läppstift. Och vad har mitt smink att göra med min näsa??

2009-09-03 @ 13:52:53
URL: http://eilaemilia.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: mm, men jag tar inte stora "doser". ett lager av allt. Jo ja har något enstaka komplex men det är inte min näsa, inte lägre. Har förbättrat mitt självförtroende.

2009-09-03 @ 18:09:05
URL: http://eilaemilia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Jag använde avfärgning på mitt hår fört jag ville bli blond för ja är det i vanlga fall. + Jag använder inte solpuder och har aldrig gjort. + Tror du att jag har smink varje dag eller?? KNAPPAST.

2009-09-04 @ 13:39:57
URL: http://eilaemilia.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilken söt mamma du har :)

2009-09-04 @ 13:59:12
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: linda

hahha va söt mamma ! :o

2009-09-04 @ 14:25:39
URL: http://liindahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0