Hallå där!

Cassie är tillbaka igen!
Ni kommer aldrig kunna gissa vad jag har gjort.. eller jo kanske O.o
Jag har pluggat, pluggat, pluggat och fått MVG på alla prov i skolan, nej jag driver inte :)!
Mamma och Pappa är jätte stolta över mig (a) hihi, och jag har fått tillbaka min förra bästakompis,
Amelie <3
Klart att jag har saknat henne jätte mycket, är glad att vi är kompisar igen !(:
och så saknar jag min lilla Elin gurkskit som är på semester I Belgien precis NU !:O



Jag vet att det har gått en massa rykten om mig, som förmodligen kommer gå runt i cirklar om och om igen,
men snälla, snälla, kom igen, jag är en bra människa, jag är faktiskt det, en Kristen tjej som mest av allt bryr sig om sina vänner och sin familj, och såklart sin religion.
Jag vill inget annat än att sluta skolan med bra betyg och få en bra framtid.
Det är inte mer än så, jag är verkligen inte en bitch.. även om flera av er verkar tro det, och i bloggen är jag mitt riktiga jag, tro det eller ej! :)



Jaja, men ni får ha det bäst verkligen! För det tänker iallafall jag Cassie ha:) ..
Pussarhörrni!
// Cassie

Kommentarer
Postat av: mica

söt är du :)

2010-01-29 @ 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0