Kära dagbok (otroligt ful på bild :$)

Hej folk! Jag tänkte berätta en lite pinsam sak för er, som ni säkert redan har märkt men ändå haha...
jag blir otroligt ful på bilder! Alltså man står framför spegeln och tänker "hmm nu, nu ser jag okej ut, nu ska jag fota!" så tar man bilder och "WTF?!" .. jag blir hemsk!:s
Irriterande? Javisst!

Men men, haha tänker ändå visa er lite bilder från vad som har hänt i veckan.


Miriam fyllde år och vi åt i hennes pappas resturang & hade det jätte mysigt


Elin och jag flummade en dag (efter en massa pluggande)


Jag och bror kollade på skräckfilmer (han halvligger, haha)


Var på min gamla skola & hjälpte Amelie och några med en grej dem hade i Engelskan,
Amie på bild <3


Haha, bytte om i Amelies badrum .. och hon ville ta kort på hennes ben :o

Hmm ja det var lite från mig, men ni ska ha det bäst tycker jag!
Puss

Kommentarer
Postat av: ameliediamond.blogg.se

Awwhe så söt du är asså! <3

du blir finis på varje bild hihihi :D älskarey gmn<3



/ Amelie

2009-11-18 @ 21:07:53
URL: http://ameliediamond.blogg.se/
Postat av: Sakke

Å min älskling på bild där uppe jue :)

amelie diamond: vi för alltid, eller så länge du vill! <3

2009-11-19 @ 17:15:02
Postat av: Anna

Hur gammal är du?

vart bor du?

2009-11-19 @ 17:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0