Elin är i Umeå ;o

Elin bästavännen har åkt till Umeå  & kommer hem någon gång nästa vecka !:(
Saknar dig redan sötnos!
Men iallafall.. vi snackade i för någon dag sen och då lät det ungefär såhär, haha;

Hmm så iallafall idag när jag var med Amie frågde jag vad hennes blogg hette, och gissa? Hon hette varken Fåki eller Fokmi... haha jag är kass på sånt :$ .. Amie är typ bloggnörden av oss:O Hahah den där Focki visade sig ju vara en "okänd kändis" hahahha! Förresten så håller jag med Elin om att hennes ögon ser roliga ut :D haha, men det är inte fult, det är typ lite clownigt, hihi. Gulli gull (a)!
Nejjmen iallafalll, tänkte inte skriva om focki nu utan om min bästivän Eliiwn (a) haha, saknar henne så mycket asso!:(
Kolla Elin mitt lilla hjärta vilka två minnen jag hittaa (a) :


Jag & du, (DÅ!)


Jag & du (NU!)

Hhihi men ha det så bra! Kommentera inte om Fockis ögon och så nu .. för jag menade inget elakt (a)
hon verkar ju söt ;D !

Pussarhörrni!
// Cassie






Kommentarer
Postat av: ameliediamond.blogg.se

Haha gumman, ditt problem är att du är för snäll, helt enkelt (a) Det skule aldrig hända så om du vore liteee hårdare :D hahahh <3

men det är nog lugnt, tror faktiskt att han redan har glömt allt!:)

/ amelie

2009-11-28 @ 20:24:31
Postat av: Anonym

undrar hur många gånger du skrev "hahah " ;)

2009-11-28 @ 20:56:36
Postat av: Anonym

FJÅRTIS

2010-01-16 @ 17:52:24
URL: http://fjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0