Kära dagbok

HAHA! Heeej bloggeeeen!
Snart ska jag och syrran baby på en grillfest, blir nog fätt nice alltså. Hoppas på det iallafall, fett mycket!;)
& Btw så har jag ändrat min åsikt om att, tjalalaa..
videoblogga! Så ja, det kommer jag nog börja med lite då och då.. fast inte på det sättet ni tror, host, det kan jag lova er!:>
"Hej idag har jag gjort si och så och sen.." njee det är tråkig stil alá Dessie.. inte mitt sätt lixx =) .
Puss alla!
(här får ni se massa bilder på annat folk än mig, man är ju inte ego hähähä)

Bea och min syster Hannah:) några månader sen..


Sis, Bea och några ..


Någon, Bea och Hannah


Syrran och kor ;d


Ariellé, Amanda, Penny och Hannah (BLONDIN?!)


Hannahs pojkvän, Hannah, Tim och Cia

& Det var allt och alla biderna på syster från mig,
nu ska det festas!
FETT PUSS,
// Cassie !

Kommentarer
Postat av: BeundrareN aKa tAffsarn!

din syster är mycket, mycket, mycket hetare än dig, inget illa men hon är Mhh yummie! :R särskilt första bilden var hon fett het på :)

skulle inte ha något emot att smeka lite på henne..;):g

2009-06-25 @ 20:23:50
Postat av: Snorunge

så fort du får en liiite större blogg, ska vi snorungarna skriva om dig "CASSIE" Mohahahahahahaha! Ja, detta är en varning! SE UPP!:O

2009-06-25 @ 20:24:34
URL: http://snorungarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fin din syster var i blont hår alltså =)

älskar hennes hår fett mycket!:0

2009-06-25 @ 21:45:50
Postat av: Kajsa

Hur får hon håret så blont? Var inte hon brunett naturligt eller?:|

2009-06-25 @ 22:33:37
Postat av: Anonym

Kajsa:

Haha hon färgar aldrig det, solen är som hennes privatfrisör, jag är avis alltså:o på vintern mörkblont, på våren blont & på sommaren ljusblont, hahah:D

2009-06-25 @ 22:34:52
Postat av: Anonym

hahahaha söta kor i bakgrunden cas:D

2009-06-25 @ 22:59:58
Postat av: Anonym

Snygga klänningar :)

2009-06-25 @ 23:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0