Klara gästbloggar

Hejsan hejsan, det är Klara här, flickan som brukar gästblogga, har tidigare gjort det i Amandas, Tobbias, Amelies och flera andras bloggar. Nu är jag här för att gästblogga i Cassies blogg.


Lilla Cassie är nämligen på semester i Spanien, och har blivit en liten choklad kaka, och håret har blivit ljusare haha!


Själv sitter man hemma i Sverige och är inte det minsta brun (eller jo.. lite kanske..)


Fick en liten bild skickad hem på Sötnos Cassie och hennes äckligt (nejdå) blonda syster:)


Påtal om blondiner, så är allt bra med Amelie, ame, amiiepamiiew,
hon bara inte orkar blogga så mycket just nu ^^
På bild ; Någon och Amelie


Förresten så har Cassie Massie blivit blondin nu, så nii vet,
HAHA eller inte! Detta är dock sötis Amelieis före detta "My next!" ,
jag tycker att hon passar att ha hået så, även om Ame kommer döda mig
för denna bild. (a)


Och för er som trodde att Cas har slutat blogga, in you'r face!
She's back, and she's better then ever before (a'


Och vad händer i mitt lilla liv då? Jo häromdagen var jag med min
egna ängel (enda på jorden) Bella och hoppade stutsiiii :d skit kul med älsklingen <3


Och förresten,
till er Cassies läsare, så heter jag som har skrivit detta Klara Bengtsson, är halvspansk,
16 åring som pluggar för fullt till journalist, tatuerar och jag har även fått en hel del modelljobb.
En del kallar mig fjortis, en annan del emo, jag själv ser mig som en allkrossare, bryr mig inte så mycket om
andra människor förutom mina nära och kära, och kan vara lite egoistisk samtidigt som jag nog är världens
vänligaste själ (vem skulle annars sitta och erbjuda sig att gästblogga och grejja och fixa till andra människor?).
Jag fick först kontakt med Amelie genom en gemensam kompis och tycker om henne jätte mycket, hon är som ännu
en syster för mig. Cassie lärde jag då känna genom Amelie och hon är en mycket ärlig, rolig och snäll människa.
Inte som andra bloggare som är annorlunda bakom bloggen. Hon är precis sig själv.
Då kanske ni tänker.. jasså, så hon ogillar blondiner lika mycket som hon skriver i bloggen?
Nej.
för det hon faktiskt skriver i bloggen är att hon tycker att det är FETT tråkigt när alla ska ha samma hårfärg.
Lite som Amir, kallar sig blond.. men hallå där killen, du har mer hår på ögonbrynen än på huvudet, och det håret är svart så man ser färgskillnaden från ett flygplan!:p Han är alltså en mycket finare bög med sin naturliga hårfärg tycker jag :).

Jaja
Det var allt från mig!
Och kom ihåg, försök aldrig att göra om er själva,
utan smickra erat riktiga jag istället.
Pussar på er älsklingar! XxX
// Klara (Bella)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAR DU BLOGG KLARA?

HAR DU?

HAR DU?

HAR DU?

för jag tycker att du skriver sjukt bra!!!!!<333

// M

2009-07-18 @ 14:46:33
Postat av: ennu en kasandra, med K :)

är det där Casandra på första bilden?:o

shitt va fint hennes hår är där :)

2009-07-18 @ 14:47:14
Postat av: Anonym

men ehum porr!

2009-07-18 @ 14:47:36
URL: http://duvetjue.blogg.se/
Postat av: sofie

det sista var jättebra sagt! (Y) <3

2009-07-18 @ 16:44:13
URL: http://sofief.webblogg.se/
Postat av: Amina

Jag tycker verkligen mer om hur du skriver än Casandra.

Inget illa "Cassie" men du är lite mer fjortis medans Klara verkar vara mer av sig själv.

Haha allkrossare var så bra sagt Klara.

Jag har några frågor som jag skulle vara jätte glad om ni svarade på!:D



1. Heter Klara Bella i andra namn? Varför står det annars (Bella) efter ditt namn?:D



2. Vad är Cassies naturliga hårfärg?



3. Vad tycker du (klara) om Cassie och hennes blogg?



4. Vad tycker du (cassie) om Klara?



5. Heter Amelie tjejen Diamond i efternamn? Är det sant att hon och Amy Diamond är släkt?



6. Varför ser Amelie lite mulligare ut på vissa bilder än andra?



7. Har Cassie gått upp i vikt?



8. Cassie. Du verkar inte gilla Dessie, varför?



9. Vad tycker ni (Klara, Cassie) om andra bloggare/bloggerskor?



10. Vad menar ni med att Klara ska gästblogga på din blogg Casandra?:D



Det här var lite små frågor från en bloggläsare som heter Amina :D <3 (Konstigt namn, jag vet!)

2009-07-18 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0