Svar på frågor till Amina

Hej du tjejen! :)
Jag (Klara) tackar så hjärtligt för icke-fjåhtis komplimangerna :) .
Jag skrickade några av frågorna till Cassie på msn, och
våra svar är här nedan =) .

Svar på frågorna:

1. Haha, kul att du frågar, trodde inte ens någon lade märke till det.
Nej jag heter inte Bella i andranamn, tycker bara det låter lite kul :d
// Klara (Bella?)

2. Min naturliga hårfärg är mellanbrun / mörkbrun

3. Det här säger jag inte som Cassies kompis utan det här är ett ärligt svar *fniss*, jag tycker om Casandras blogg
väldigt mycket. Jag brukar läsa den. Hon är öppen, ärlig, och bra på att skriva.
Cassie själv är precis som hon är i bloggen, väldigt charmig och snäll, men även rak på sak. Det är sällan som jag blir sårad av en sånn person, eftersom hon aldrig är falsk! =)
// Klara

4. Jag tycker om Klara massor, hon är allt i ett hah! Vän, syster och även min idol, ja faktiskt, jag beundrar Klara hur mycket som helst. Fattar faktiskt inte hur hon klarar att plugga, tatuera, (gästblogga haha), göra modelljobb och hjälpa till mycket hemma, du är fantastisk Klaris :) !

5. Ja hon heter Diamond i efternamn, och ja dem är nära släkt.

6. Amelie håller en ständig diet (varför?) så på vissa gamla bilder kan hon se lite mulligare ut än vad hon är idag. :p

7. Haha nej, det tror jag inte, men hoppas nästan på det.. alla klagar jämt på att jag är för smal. :(

8. Jag känner inte bruden. Men enligt mig verkar hon så grå av sig, hahahaha :D
bakom dem väldigt bruna sminkränderna, vill säga. :)
Så nej, jag gillar inte Dessies stil mycket alls ^^.
Men vem vet? Hon kanske bara leker i sin blogg :d, det ska vi hoppas på hörrni!

9. Vi rekomenderar några kända bloggare att;
Blondinbella - byt ditt  bloggnamn till grisdinbella
Kissie - operera näsan istället för brösten, eller operera inte alls hallå!
Amir - vi kan ge dig blekmedel till brynen gubben :)
Paulina - sluta använda rosa tantläppstift, det är bara fint på Dessie :(
Kenza - *gääsp..* sluta blogga, för ärligt talat, din blogg är tyvärr inte så rolig att läsa

By The Way så tycker vi inte att ditt namn är konstigt, Adina, det var fint :d

Kommentarer
Postat av: Emelie Nilsson

Hahahahahh dom sista svaren var bra <3 xD

2009-07-19 @ 14:53:03
Postat av: En glad (väldigt glad) Amina (a'

Åhh tack för svaren tjejer!:D Cassie din blogg är bäst!

2009-07-19 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0