Kära dagbok

Cassie här!
Jag måste börja med att säga att det känns lite som att det var länge sen jag skrev något inlägg själv, utan underbara Klara har fått göra det. :)
thihi Cassie-latmasken, nåja. Jag är hemma nu, så igår gick det ganska vilt till när vi var på Alexanders fest, typ alla var sjukt packade.. mjoo inte jag då. Man måste ju tänka på kondisen lite också..
iallafall så slutade det ganska illa för stackars Amelie.
Tre sjukt packade göteborg brudar gick fram och hällde vodka rakt över henne utan någon anledning (kallade även henne för Emeliea Kurtsovsqi, Emeliea K från gbg, se upp! :/) , så Lian fick till slut ryck och sprang hem barfota (Haha gumman var lite full hon också så trodde att det skulle hjälpa att lämna skorna vid dörren så att Alexander inte skulle bli ledsen för att hon stack..?!) jag och Cornelia sprang ikapp henne och följde henne hem såklart.
Min barndomsbästis Amelie, Amelie bäst i världen, Amelie som jag inte skulle klarat mig en sekund utan har nu en massa blåmärken i pannan och har mått piss hela dagen..
skulle jag varit där då dem gbghäxorna var där skulle jag vridit nacken av brudarna, jävla subbor!
Åh så jävla arg jag blir nu, får typ knyta nävarna för att inte slå i min laptop..
hata Göteborgare!
Neej Casandra, inte skriva sånt..
HATA PACKADE GÖTEBORG BIMBOS .
det var mer rätt.. :)
Iallafall, läser du detta och heter Emeliea Kurtsovsqi (tror jag..?) och bor i Göteborg så hmm..
flytta? :o >.<
Haha blev ärligt talat lite rädd där igår.
Tur för dig lilla KlaraBella att du inte stack dit du också =) , även om jag saknar dig gumman<3.


En rätt gammal bild på älsklingen (Lian) .
krya gumman!

Pussar hörrni!
//CassieMassie

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men syrran lilla..

sluta gå på fjortisfester då..

vi stockholmare festar inte med Göteborgare ;).

pusssss från syster :d

2009-07-26 @ 19:08:42
Postat av: sofie

gör jag så gärna :)men får bli på onsdag när jag kommer hem från göteborg :P



du kan lägga upp de bilder du vill ha med så länge! :P

2009-07-27 @ 20:18:16
URL: http://sofief.webblogg.se/
Postat av: Millan

Ehh fatt knas dem tjejerna måste va eller..:S

Ofta liksom ;o

unite iår då Cassie?:]]

2009-07-28 @ 14:24:07
Postat av: EllizzOfsweden

hej, tack det är äntligen någon som förstår att jag ite är fjortis!

säg det till mina vänner och andra också tack?

XoXo Ellizz!

2009-07-29 @ 17:50:28
URL: http://ellizzofsweden.blogg.se/
Postat av: sofie

kan du kanske logga in på msn så kan du skicka bilder och så? :) kanske ikväll? :P

2009-07-29 @ 17:56:49
URL: http://sofief.webblogg.se/
Postat av: sofie

så, tänkte pyssla med din header idag :) hur vill du ha den?

2009-07-30 @ 20:48:46
URL: http://sofief.webblogg.se/
Postat av: sofie

jag är klar med din design nu (kan fixa till menyn och så också om du vill) Nu behöver jag din användarmail + lösen :)

2009-07-30 @ 23:23:58
URL: http://sofief.webblogg.se/
Postat av: sofie

vi kan ju snacka på msn så kan du säga om du gillar den, ifall jag ska ha andra bilder osv.

msn: [email protected]

2009-08-02 @ 23:38:16
URL: http://sofief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0