Cassie tipsar

Hejsan hejsan, det är Cassie här, som inte är tillbaka helt men iallafall kan blogga direkt från spaninen och även skriva
ÅÄÖÖÖÖ va skönt, haha ÖÖÖÖ.. nej men nu slutar jag med det.
Iallafall, idag på morgonen satt jag och tänkte på om jag är för utseende fixerad, jag menar.. jag har skrivit en massa om utseendet, och tipsat om det för det mesta. Nu måste jag byta och tipsa er om någonting annat.

Nu har jag själv bestämt mig att hitta en mysig skinnsoffa till mitt rum, dock fick mamma ryck på mig och sa nåt i stil med
-Men Cassie det får du ta och fixa själv, jag tänker inte ge dig ett endaste lilla öre.
Så jag tänkte.. okej, jag kan ju alltid försöka..? Så gick jag in på Ikea kollade runt och gick därifrån med hängande läpp.. för dyra, för fula, för obekväma.. och så vidare.
Sen slog det mig att jag kan kolla runt lite på liknande sidor som Blocket.se, tradera, så jag gick in där och kollade, och Viips så har jag lagt bud på en vit, stor skinnsoffa och fått hem för ynka 800 spänn, Cassie goes så nöjd!

Den ser typ ut såhär, kanske lite ljusare och tjockare på breden, bekväm, bekvämare..?<3
så jag tipsar er alla fattiglappar att surfa in på dom här sidorna;

www.tradera.com -
bäst enligt Cassie
www.blocket.se
www.eniro.com - klicka vidare till köp

sen finns det säkert en massa andra bra sidor också, men testa tradera först och främst,
och köp hem en vit skinnis för några hundralappar x).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Förresten, jag och Hannah har försökt måla mitt rum i paint,
så här har ni det, Cassie tha room!


(vi skippade måla en hel del som inte ni behöver få se :$)






Kommentarer
Postat av: Ullis :d

Hahahahha shitt va fint målat cas <3:D

2009-07-18 @ 17:55:33
Postat av: tove söderström

sv: tack så mycket! :)

2009-07-18 @ 18:57:37
URL: http://soderstromtove.blogg.se/
Postat av: ullis knullis

fin soffan var :)

2009-07-19 @ 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0