Kära dagbok

Hej folk <3. Idaaaaaaagh så var det skola :g grr skit kul.. nee kanske inte, men kul var det iallafall, och det hände en lite lustig grej också, fick höra av en "hemlig" att det var 4 killar från 8an & nian som tyckte jag var snygg , hahahah, jaja det var ju roligt, dock förväntar jag mig inte något förhållande med någon nu till hösten, hallå det är ju min depp termin juuu!:o hhahaha ska bara satsa på skolan och vara duktig, mer orkar vi inte.. hmm jo... kanske lite då (a) ?


Förövrigt så var jag och några till hemma hos Rasmus idag ;d, grymt folk det alltså <3.


& en liten bild på några av oss tjejer från igår, alltså FinaNs födelsedag! :)
Sjukt kul & massa mysigt, Dock väldigt synd att en liten fjortis var där
(andra från vänster) , haha ser ni vem som står i mitten (a) ?  LILLA JAG? (a)


Ännu en bild, jaa, jag är kort även med klackskor!;(

Hmm ja, det var allt för mig,
PS: ursäkta verkligen designen just nu, haha! 8)

Pussarhörrni!
// Cassie

Kommentarer
Postat av: Eliiiiwn :D !

Åååh så söta alla är! :* (a)

Grattis på fina Josefina ! <3

2009-08-20 @ 20:04:23
Postat av: Delilah

Gumman alltså♥

saknar dig helt sjukt mycket..

ses nån dag, även fast du har bytt skola&så nu så är vi väl fortfarande kompisar.. eller?:(

Cassie&Dellie, Del&Cas, Sandra&Lilah, vi sa ju föralltid.. </3

2009-08-23 @ 11:38:36
Postat av: Josse du vet ;)

Aaaaw tack ni är dem bästa!!

Hade massa roligt med er tjejer<3 ''

2009-08-23 @ 11:39:51
URL: http://jossens.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy vad äckligt, har du anorexia eller?

2009-08-23 @ 13:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0