Modell..?

För några veckor sen skickade jag in fyra ansökningar till fyra olika ställen som söker modeller, jag har fått svar från två och dem tackade ja till mig, om jag vill får jag alltså komma på provfotografering och om jag blir godkänd bli deras modell! Roligt för mig va?:D Jag älskar fotografering, mode, utseende, och så vidare.. så ja, ska inte hoppas på något i "förväg" eftersom mamma sa att det kan ge otur (haha) så jag säger bara såhär; En rolig grej :).. för det kan det ju vara, eller hur?:D

Kommentarer
Postat av: Emelie♥

åååh va kul! Du som är så fin och allt! :) GRATTIS!!

2009-08-25 @ 21:15:19
Postat av: Rasse

kommentar

2009-08-25 @ 21:15:43
Postat av: Eliiiwn ;*

grattis bästavän :) :*

2009-08-25 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0