Kära dagbok



Hejj!
Hemma ensam med min väldigt porriga kompis Melinda, grrrrh gissa vad vi ska göra?
Skämtosido(a)
har typ inte orkat blogga alls på rätt länge, är sjukt trött och FÄTT sliten , mjo inte bra deeet alltså x) !
Förresten Diareé Nilssons blogg har blivit avstängd, hihi, feel the pain?
äähsch hennes tid var ju ändå ute:p so yesterday lixx!
hhaha nu kom förresten Melinda med en rätt så fräck kommentar; Dissi, norge skrattar av dig!
hårda ord..
(bilden; Jag och Melinda)
men men, hade tänkt bildbomba min blogg nu, so here we go;


Mel baby igår, sjukt fint hår?!


oså jag, imorse direkt efter tandläkaren, därför jag ser helt svullen ut i munnen ;$$ (massa bedövning)


Såklart Klaraälsklingen med , du passar sjukt bääwst i din nya hårfärg bby:*


Haha Klara, duärdetsötaste gumman!(L)


Jag typ förrigår natt, mitt hår ser väldigt mörkt ut där, dock är det inte så mörkt i solljus, tyvärr har toningen från frissören redan börjat försvinna, oh 'sadface'.. (idomin på läpparna?! Ja, Casandra Holst är likamed Idominlover, får mina läppar att bli mjukaaaste hihihi..)


Haha oj, gammal bild, typ andra dagen efter frissan.. svart hår?
Mjo beror faktiskt också på belysningen, men mörkt var det, ååh sakna!(L)
tur för mig att mamma redan har bokat ny tid nästa vecka (a).


Usch fulaste bilden på mig från igår, den får ni bara se i miniformat !:o
(haha)

Jag: hmm nu blev det knas här.. var är bilderna från igår?
Melinda: Vaa? Vilka bilder?
Jag: Mähh.. BILDERNA, som Jacob och dem tog med min kamera, vi laddade upp dem på datorn igår, minns du?!
Melinda: Hahahaha Cas, vi glömde göra det, du somnade i soffan! Haha!
Jag: Va..? Ehm..? Hur gör vi nu?
Melinda: Ähh det räcker såhär nu haha!
Jag: Neeeeej..! Mähh.. ååååh.. typiskt! 'är påväg att klicka på "Spara & Publicera"
Melinda: VÄNTA! Du måste skriva nåt smart innan, du vet som du alltid gör, eller iallafall, "Pussarhörrni" eller nåt ju!

Pussarhörrni!
//Cassie (och Mel)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Din (eran?) blogg fet äger verkligen,

ni två tjejer är så vackra ;O<3

och verkar varaer själva till 100, det är bra det, jag håller på dig, Cas<3 =)

2009-08-13 @ 20:30:01
Postat av: Anonym

vilket land är Klara ifrån?

2009-08-13 @ 20:30:35
Postat av: Anonym

vilket land är Klara ifrån?

2009-08-13 @ 20:30:35
Postat av: Anonym

ska vi följa varan via BL? :D

2009-08-13 @ 21:33:06
Postat av: Anonym

sötis:D

2009-08-13 @ 23:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0