Hey there Delilah..



Jag saknar dig också gumman. Jag förstår inte hur vi kunde glida ifrån varandra så mycket. Visst förut hade vi gemensamma kompisar, samma skola, och så vidare, men det betyder inte att vi inte kan umgås för det. Jag tycker att det är så synd att vi nästan aldrig träffas längre, vi som var så tajta förut! Du är en bra vän Del, du fannas alltid där för mig, då en annan "vän" alltid svek (du vet nog vem jag menar, right?). Jag älskar dig och bryr mig om dig jätte mycket och det kommer jag alltid att göra, jag har inte förändrats, men mitt liv har. Det är positivt tycker jag, men aldrig trodde jag att det skulle påverka våran vänskap.. 
Jag skulle aldrig i livet glömma dig! Sandra & Lilah, det skulle ju vara föralltid, den här sommaren skulle väll ha varit en av alla våra sommrar, men bättre, det blev inte så, inte alls.
Jag hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig!

Kommentarer
Postat av: en bloggläsare

Fin hon är, och jätte fint namn också. :)

Det skulle jag också vilja heta.. Delilah . :)

En fråga till dig Cassie, jag heter My och alla på min skola mobbar mig för det, JA alla, till och med dem som är mobbade hånar mig! Jag vet inte vad jag ska göra längre, blir det lättare ifall jag dör?

Kram,

fula äckliga tjejen med världens mest mobbade namn MY.

2009-08-23 @ 13:14:51
Postat av: Casandra

Sv till "en bloggläsare" :

Hej du, det du skrivit låter helt hemskt tycker jag! Helt sjukt!:S För det första är inte My ett fult eller konstigt namn som du får det att låta i din kommentar. Var stolt för den du är istället.. vilket inte är lätt när man är blir mobbad såklart. Byt skola! Tycker jag absolut, kontakta lärarna, föräldrarna, det är ju inte okej att du känner så..!

Nu blev jag jätte förvirrad, jag heter Casandra och har aldrig heller direkt älskat mitt namn eller så, men jag skulle aldrig vilja byta namn, och mina vänner tar mig för den jag är.



Jag tycker också att Delilah är ett jätte vackert namn :)

Sköt om dig My, ditt namn är hur sött som helst!

2009-08-23 @ 16:17:57
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint skrivet !

2009-08-23 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0