Gamla tider..


Delilah & Jag, för kanske 2-3 år sen, så små vi var! :O


Haha åh , bild på mig och min bror Sakarias !


Jag och Delilah


Jag och Amelie


Jag och Amelie, en semesterbild (tiden precis innan jag hade blont underhår, haha det minns vi alla..!)


Jag och en tjej från klassen förra året, nej jag rökte inte, tyckte att det såg coolt ut att hålla en cigg i handen,
haha pinsam? So what, jag var 13 ;)


Amelie förra året, innan hon blev fjortis ..


En kompis till min syster & jag förra året, hahah så söt jag var !

'
Amelie och jag, "jaa visst ja, jag var ju verkligen fjortis när jag var yngre va?" jag rent av sket i hur jag såg ut i den åldern, så fuck off, utan din hjälp skulle jag inte ens vetat vad hora betydde.

Det var iallafall dem bilderna, jag saknar faktiskt den bilden på mig och Delilah något hemskt..
egenligen saknar jag alla ögonblicken på bilderna, semestern med Amelie typ.. men men, det var då :)


Kommentarer
Postat av: Eliiiwn ;*

Åh :(

så sötaaaa ni var :D :o

eller du är ju det fortfarande..

men saknar du "Henne" ? med tanke på hur tajta ni var förut menar jag..

gumman kom ihåg, vi är alltid kompisar hur som helst! I LOVE YOU! (L)

2009-08-25 @ 18:42:12
Postat av: Casandra

Sv till Elin :

Hihihi.. (a)

Nej det gör jag inte, jag saknar några av våra förra stunder tillsammans, men inte henne, kanske den hon en gång i tiden varit förut, men inte den hon är nu .. ;/

men jaja, så är det ju.

I Love You To & Du Är Det Bästaste Gmn (L) !

2009-08-25 @ 21:35:42
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: Hannah

så söta så !;*

2009-08-29 @ 14:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0