Kära dagbok

Hej alla! Jag glömde ju berätta! Jag har bytt skola, jaa det är sant! :)
Och jag är nöjd, mycket nöjd! :o
Varför? Jo för att jag var sjukt trött på min förra klass, alla i skolan, mina såkallade "kompisar" där, så utan att säga något till någon där bytte jag, till en annan sjukt grym skola i Stockholm! Trivs jätte bra här nu, jag kom i 8c, samma klass som Elin, Emelie & Oskar då alltså, jag är en sånn person som inte med när allt blir för "vanligt" den förra skolan hade tjatat ut sig, så nu har jag fått en massa nya kompisar också, haha så fäätt goa är ni ! <3
Ett särskilt tack till;
Krisoffer Emanuelsson som visade mig runt i hela skolan , tack gubben! :d
Ella (efternamnet vet jag inte) som hjälpte med en sak
och såklart Elin som är ett av skället till att jag bytte, du är bästast vet du det sötnos?:D <3
Iallafall så blir jag nog rätt så nöjd med klassfotot också.. hoppas jag ;D
hahah, om det blir bra så lägger jag upp det på bloggen ofc (a) !
Så jaa, nu har jag ett nytt liv, och en ny skola, vilket såklart inte betyder att jag har förändrats! Förutom att jag har börjat välja vänner med omsorg, och det är dem bästa! (L)


Haha Tobias från klassen & jag, han skulle ta egobilder men moaahahaha,
eller inte Tobbe! :o baah fjåååhtizaaawr som tar egobilder !:< muuhuww! (SKÄMT!)


Hahahahahhahahah precis då kortet togs kom han med den här kommentaren;
se ut som om att vi kollar på porr nu Casandra! MIIIIIIIISSLYCKAD :D!

Haha såå busigt av mig va, åå bah byta skola?;)
Mjo, jag är king ;< ..! 

ni är fätt gölliga 8.c !
Pussarhörrni!
// Cassie

Kommentarer
Postat av: Tobbe ;d

vi är heta ju?:D

2009-08-23 @ 13:19:33
Postat av: Tobbe ;d

vi är heta ju?:D

2009-08-23 @ 13:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0