Kära dagbok

Idag är en sådann dag då jag bara vill somna om det första jag gör när jag vaknat på morgonen..
känner mig sjukt sliten ...
Men iallafall, har dragit på mig någon tröjaa och gamla jeans och satt upp håret i en hästsvans, och ja! Jag vaknade klockan halv 2 :o .. haha, typiskt Cassie?
Btw så ska jag göra om några grejjer i bloggen:
* Ny Cassie&Dessie lista (Hiss&Diss)
* Ny Typiskt Cassie
* Videoinlägg?
* Ny Design

+ lite till :)

Och ännu en gång;
förlåtförlåtförlåtförlåtförlåååååt för att jag inte uppdaterat bloggen, men studierna går före allt, right mum?! <3
hhaha, jag är verkligen ett litet studbarn jag alltså (a)



btw.. så saknar jag elinbästavän <3




Ha det bästast ,
Pussarhörrni!
// Cassie

Kommentarer
Postat av: Melissa Hansson

Hur lång är du egentligen, ser värsta kort ut ?xD

2009-09-22 @ 08:07:14
Postat av: Anonym

Du är så vacker (L)

2009-09-22 @ 08:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0