HAHAHAHAHAHHA..

Hej bloggen !:D
shit så länge sen jag uppdaterade nu :o , beror såklart på att jag fortfarande är lite förkyld :/
men det börjar ju bli bättre nu så :) igår kom en bästavän till mig, aw han är så söt som kommer fast än han kan bli smittad <3
Love you Erik <3

Bild på honom och mig från skolan :)
blir det skola för mig imorn då tror ni ?(:

Btw, fick ett sms av en vän nyss där det stod lite saker, haha höll på att dö av garv när jag såg
denna blo
ggen , mer fjortis & bimbo än såhär kan man nog inte bli,

Pinsamt a*elie, riktigt pinsamt!

klicka HÄR så kan ni se Sveriges största fjortis ..

Kommentarer
Postat av: Josse

vart är piercingen som du gjorde då`?

2009-09-07 @ 16:49:56
Postat av: Casandra

Svar till Josse:

Faktiskt så ångrar jag att jag gjorde den, det blev helt rött och infikterat och när jag gick till läkaren sa han att huden på ansiktet är känslig och att det är bäst för mig att egentligen inte ha kvar piercingen där, får se hur det blir, jag själv tyckte ju att det var snyggt och såå .. men men , ;/

2009-09-09 @ 19:58:42
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÖTNOSAR :O

2009-09-20 @ 13:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0