Klara gästbloggar

Hejj sötnos!
Klara här, jag ska visa er massa porr bilden på mig:)
thihi neej, faktiskt inte :D
Iallafall..
jag tänkte skriva lite om min hårfärg, hehe, stolt brunette :)


Klaris år 2008 på Amandas studentfest =)


Klaras fjortisår (minsta fjortisbilden, tur det!)


(Jätte söt bild)
Klaris vintern 2008 :)


Klara våren 2009


Klaras fjortisår (såklart övermålad näsa med "fjortis-sprayen-på-paint"..)


Modellbild 2007 (jag själv tycker att mitt ansikte ser hemskt ut där..)


och så lilla jag idag, eller jaa.. bilden är ju inte tagen idag,
men det är så jag ser ut, just nu :) .
Innan ni säger "Blondiner har roligare" / "Blondes have more fun"
tänk efter, är det sant, eller är det bara en mening som låter fräsig?:)
För så är det inte, verkligen inte! Jag är ett levande exempel för det,
brunhårig, uppväxt i en underbar familj, modell, blivande journalist,
tatuerare, har mycket bra ekonomi, världens bästa pojkvän,
en lovande framtid i London,
and I have fun, haha :)


Är det egoistiskt att säga att man har ett perfekt liv?
isåfall är jag nog ego.

Pussar hörrni!
// Klara Bella

Kommentarer
Postat av: Isabella - you'r bigest fan

Haha oj,

jag känner inte dig. Men om jag visste lite mer om dig skulle du nog vara min idol Klara :)

helt ärligt asså. Du är grym tjejen! Vet du det, haha?!

Jag har gjort en idol bild till dig som jag gärna vill skicka (en till Cassie också såklart).

Har ni någon mail adress? Ni tjejer är bra bäst!

Så sjukt snygga brunetter att det är sjukt :D.

Den sista bilden (och ALLA andra) var så sjuuuuukt snygg! Avis :( :$$

2009-07-25 @ 14:13:34
Postat av: arielle

Jag tycker att Klara också borde vara med på headern :P Ni borde dela blogg? :)

2009-07-25 @ 14:14:17
Postat av: Klara

Svar till Isabella - my bigest fan:

Tack så mycket Bella-mella (hehe).

Vi har inte någon "fast" e-mail adress än, men det kommer. Tack för idolbilderna gumman. :)



Svar till Arielle:

Jag och Cassie håller på grejjar med en ny header, där jag också är med. Det här är Casandras blogg fortfarande, men jag kommer blogga lite då och då ändå:) . Vi delar alltså inte bloggen :D.

2009-07-25 @ 14:19:32
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: anton

Klara du är så fin

2009-07-25 @ 15:16:21
Postat av: sofie

hej, sugen på en ny header? kan försöka knåpa ihop en bättre :)

2009-07-25 @ 15:39:10
URL: http://sofief.webblogg.se/
Postat av: Leia

Söta bilder.



Hur är det? =)

2009-07-25 @ 16:55:10
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Härligt! Det är bra här med. =)

2009-07-26 @ 17:41:45
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Isabelle

edt är långt från egoistiskt. Det är helt underbart och de e ju så alla borde ha det :)

2009-08-13 @ 15:28:37
URL: http://isabellemd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Orka hannie dropkick. jag känner fan bruden ._.

2009-08-16 @ 14:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0