Cassie & Dessie



Cassie 1
Semester får första Cassie den här gången. Ni fattar inte hur skönt det är att bara känna
vågorna och det blåa vattnet om kroppen. Så ja, semester, vart som helst, bara man får se
nya väggar runt omkring sig!

Cassie 2
Cassie den andra tar nog syskon hem idag. Som min syster Hannah, jag har alltid en kompis
vart jag än är. Iallafall om jag är på resa med faniljen haha, även om jag ibland har annat att säga om min bror.
Ja syskon, just nu får iallafall det en "Cassie", för att Casandra är på så bra humör! =)

Cassie 3
BLOGGA

Dessie 1
Här i Spanien är det sjukt många som har utesex på stranden, och visst, det är nog väldigt mysigt för dem.. Men liksom inte för alla andra. Som igår precis vid våran picknik korg låg några och strulade, NAKNA! En riktig Dessie,
vänta med sexet tills ni är hemma istället än att rulla runt på stranden.

Dessie 2
Mitt egna bloggande dem senaste veckorna får faktiskt en stor fet "Dessie", jag har bloggat alldeles för lite.. och det mesta jag har skrivit är helt sjukt tråkigt att läsa.. suck.. :)

Dessie 3
Emosar som kallar folk för fjortisar, divor, osv.. och säger att man inte finns något som heter emo. Jag menar, kan en sextonåring vara fjortis, kan väll en människa vara emo av sig? Även om det är en musikstil!



Kommentarer
Postat av: emobooi

you go cas !:)

2009-07-20 @ 07:40:39
Postat av: emobooi

you go cas !:)

2009-07-20 @ 07:40:55
Postat av: Leia

Hej där!

2009-07-22 @ 20:31:30
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Minnie

såg att du hade kommenterat på dessies födelsedags inlägg kolla in min blogg för att se den perfekta presenten som jag har hittat till henne :) så Dessie, kommentera gärna

2009-07-22 @ 21:24:17
URL: http://www.minnies.se
Postat av: anonym

Bloggaren (desiree) dissar först saker sen köper hon det dagen efter.. tycker hon är riktigt mobbad.



Läs inlägget om henne i min blogg

www.falsksanning.blogg.se

synd att hon inte är sig själv..

2009-07-22 @ 23:52:36
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0