På väg mot Ryssland.

Det vi har längtat så otroligt mycket efter! Det blir NU NU NU! Eller ja, snart. Nu ska vi till Ryssland, alldeles snart, till Moskva, och fira en underbar nyår där!
Fick frågan av en kompis om varför vi valde just kalla Moskva istället för Kreta, Turkiet ..
Det är ju egentligen ganska självklart. Kreta är varmt och skönt dem första dagarna. Men inget vidare ställe att fira jul eller nyår i. Vi vill ha snö, bastu, fyrverkerier, kyla, vinterkläder och massor av party på nyår!

Jaja, nu åker jag och mina älskade vänner! Ses om typ fyra dagar hörrni!

Och till mina babes: SMSA, I will miss youua!:(

HEJDÅ ÅR 2009 I SVERIGE!











Kommentarer
Postat av: piapannkaka

Yeaa . Nu är du en bitch igen va, för att du är med Amelie?:P

2010-01-03 @ 00:01:56
Postat av: Amelie

Casandra min älskling :* (L)

2010-01-11 @ 17:15:02
URL: http://ameliediamond.blogg.se/
Postat av: S

Löve yaa sis!:D

2010-01-26 @ 12:59:30
URL: http://readtearsdontfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0