Kära dagbok



Fick den här bilden skickad på min msn när jag loggade in idag (utan text & utan kladd för ansiktet då), hahahah minns inte att någon tog den här bilden, men men ;$, dra runt så på gatorna, mjukiskläder + ruffsigt hår & helt utan smink? nej tror inte det va?=) haaha,
iallafall,
idag blir det nog att gå och käka på pizzeria med några sötnosar, & nu när Klara-sötnosen har frisknat till så ska vi äntligen träffas också <3.
Blir la massa skojj som vanligt :) .

lite från igår kväll & natt :) ;


Jag & Emelie igår dåe , hon är söööwt !;o


Hahahahah Elina och jag igår :d (L)


Haha jag ser typ plågad ut!;O & Emelie är sockersöt ;)


& Så vare mys efter festen (a)
NEJ JAG RÖKER INTE.

Jaja, nu blir det å möta upp Klara,
ha det bästast!
Pussarhörrni!
// Cassie

Kommentarer
Postat av: Hannah (;

Är det Hampus?!?!! :o :S:S:S:S

2009-08-17 @ 12:28:10
Postat av: Hannah igen (;

Hahahah första bilden (y

2009-08-17 @ 12:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0