Kära dagbok

Heiilluw, CassieMassie här, gissavad , eftersom jag faktiskt har världens (enligtmighhihi:$) sneelahste mammiw så fick jag mig en liten överaskning när jag & Elingumman hade kommit hem, bruntoning till håret. Gissa då vem som blev happy?! :D Hoppa runt och skrek "Jag hatar blondiner, moahahaha, go brownie" som en annan galning, men men, that's me. Så efter att jag och Elin hade rullat färdigt på golvet och gapskrattat fick hon och mor min kära färga mitt hår. Mhm, blev perfekt, som det alltid blir när man har friskt INTE URBLEKT hår :).
Så här ser jag ut i håret just nu;


- Moaahahahahha, gissa vem fingret är till?(a)


Elin+Cassie = grisdin-bella nästa?! :o

Jaja! Ni får ha det så bra ni,
Ps; det som jag säger om blondiner kan hanteras som stötande ord mot ens personliga åsikter..
förresten, what!? Jag älskar blondiz :) ska köpa bleeekmedel imorn (a)! hhihi.

Pussarhörrni!
// Cassie

Kommentarer
Postat av: Anonym

FJORTIS FRORTIS FJORTIS FJORTIS FJORTIS FJORTIS FJORTIS!

2009-08-15 @ 23:40:17
Postat av: Hannah

haha så söta så<3

2009-08-17 @ 11:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0