Inköp

Hejje! Ville bara säga att ni fortfarande får ursäkta designen, usch har inte orkat fixa någonting, vem bryr sig liksom?! Haha, så tröstshoppade istället, lite kläder som jag beställde från Gina Tricot nyss;


Har redan en sånn, i rosa, men två dagar efter att jag hade köpt den tröttnade jag på färgen, denna är snyggare nu till hösten <3 (a)


Och denna också. Verkar fätt myyws, haha, såå Cassie lixx (a) (; !



Ett vanligt rosa rätt så billigt linne, måste jag ju ändå ha så .


Den här också, haha fräck, ggrrh me like !;o


Åh dem här kommer jag nog vara snygg i, huh?:D haha (a)

jaa hmm det var det :D me (L) kläder.. Så är det ;(
förresten, en liten konverastion mellan mamma och mig nyss;

Mamma: Cassie..?
Jag: Mmh?
Mamma: Beställer du kläder nu igen..?
Jag: Meeeeeeeeeh, jaa!
Mamma: *Suck*
Jag: Men vad..?!
Mamma: Du har redan så mycket, jag funderar på att starta en loppis!
Jag: Hahahahhahahahahha! Du är skön morsan ju!
Mamma: Huh..? Få se vad du har köpt då..

tio minuter senare har hon hittat typ 10 plagg till sig själv också, hahahha jag har enligt mig själv världens bästa mamma! :)
Puss på dig(L). Men nu ska jag nog sova iallafall, eller läsa.. eller smsa .. :$
(Tänker på dig Ras**s<33) hihi,
Pussarhörrni!
// Cassie






Kommentarer
Postat av: Emelie♥

OOOH VA FINA LEGGINSEN VAA♥♥♥

2009-08-23 @ 11:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0