BILDERNA FRÅN IGÅR / IDAG !

Hhaha, kom precis på att jag glömde lägga uut bilderna från igår!:d världens snyggaste?:g


Rawr..? Nja.. inte direkt (a), haha , tur att man bara är en liten fjortis än då :)) !


Den som vet vad vi gör här får typ.. min fjällräven jacka? ;O hahahahahh...


Farirée: Vad säger du Casandra, har någon rövknullat honom eller? *låter sur*
Jag & Elin: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAAH!!!!!
Elin: Mmhm.. eh.. det där var inte skratt? Varför tittar ni så..? Vi fnissa? *Ger snobbblicken-med-tre-d*


Haha, igår, hade regnat så vi alla körde på wannabevinter skor 8)..
(förresten, varför ser alltid mitt hår så mörkt ut när det är fotat med Elins kamera?;o me like!:d)
Paula, Jenny & jag <3.


HAHA, lite pinsam bild men.. who cares? :)
grrr jag behöver iallafall inte redigera min acnehy (vilket jag dock inte har men) på varje bild..
får aldrig finnar (a' ..


Jag & Felicia idag, haha blött&nyfärgat hår (a)

jaja, iallafall så var det dem bilderna, ni får ha det BÄSTAST, som jag, och fortsätta andas och ibland läsa min blogg, hihi. Och sköt er! Annars blir det smisk vet ni va?! :o :D

Pussarhörrni!
// Cassie

Kommentarer
Postat av: elsa

du måste ha fel i huvudet som tycker att amandavardet.blogg.se är den bästa bloggaren.



tur att ngn stödjer henne, annars hade hon väll vart hatad av 100 % av sverige :)

2009-08-15 @ 23:58:47
URL: http://mestelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0